نوشته شده توسط : سام سنایی

جک پارکینگی: هنگامی که زمان تعویض درب پارکینگ فرا می رسد، نه تنها مسئولیت انتخاب درب جدید با ارتقاء برتر و پرداخت های مدرن را بر عهده خواهید داشت، بلکه باید عملکرد درب جدید خود را با درب بازکن به روز شده پارکینگ بهینه کنید. با جدیدترین پیشرفت‌های صنعت، طیف گسترده‌ای از مدل‌های بازکن جدید در سبک‌های مختلف موجود است – صاحبان خانه‌ها باید همه انواع مختلف را بشناسند و بدانند که هر کدام چگونه می‌توانند برای خانه و انتظارات عملکرد بلندمدت شما مفید باشند.

جک پارکینگی| آرام بند کرج | شرکت مهندسی درسان

در چند سال گذشته، درب بازکن های جک  برای بسیاری از صاحبان خانه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. به طور سنتی در اماکن تجاری رایج است، بازکن های جک دارای عملکرد بهبود یافته و ویژگی های کارآمد برای استفاده استثنایی مسکونی هستند.

جک پارکینگی چگونه کار می کند؟

درب بازکن های دیواری پارکینگ که اغلب به عنوان در بازکن جک میل از آن یاد می شود، یک سبک ماشین منحصر به فرد است که در سمت چپ یا راست درب بازکن پارکینگ نصب می شود. بازکن های جک میل به میله پیچشی درب گاراژ متصل می شوند تا درب را بالا و پایین کنند.

این سیستم برای هر نوع درب پارکینگی اعم از بالابر کامل عمودی، بالابر استاندارد و درب بالابر مناسب است. درب بازکن‌های  جک با طراحی عالی خود بسیار بی‌صدا هستند و برای پارکینگ هایی که در نزدیکی فضای نشیمن قرار دارند، مناسب هستند.

شرکت مهندسی درسان

مدل‌های جک های پارکینگی

مدل‌های جک های پارکینگی  می‌توانند روی درب‌های گاراژ بزرگی که تا ارتفاع 14 فوتی می‌رسند تعبیه شوند و دارای ظرفیت‌های عملیاتی مشابه با اپراتورهای واگن برقی، از جمله فرآیندهای نصب، طول عمر، ظرفیت عملکرد سنگین و ضمانت‌ها هستند. در حالی که هزینه نصب درب بازکن‌های میل جک معمولاً کمی بیشتر از مدل‌های جایگزین تسمه یا درب بازکن‌های زنجیره‌ای است، طیف وسیعی از مزایای بازکن میل جک، هزینه‌های اولیه  را جبران می‌کند.

مزایا

در حالی که مدل‌های درب بازکن میل جک دیواری ممکن است در مقایسه با گزینه‌های سربار استاندارد غیرعادی و ترسناک به نظر برسند، بسیاری از صاحبان خانه‌ها باید به دلیل مزایای بی‌نظیر آن، به ارتقای این نوع ماشین‌ها فکر کنند. اگر مطمئن نیستید که بازکن جک میل شما می تواند برای خانه شما مفید باشد، مزایای زیر را در نظر بگیرید:

فضای ذخیره سازی بهبود یافته

به دلیل نصب در کنار درب پارکینگ شما در مقابل سربار، صاحبان خانه می توانند فضای سقف پارکینگ

را بیشتر در اختیار داشته باشد، که اغلب برای نگهداری وسایل بزرگ یا نامناسب

مانند دوچرخه و سایر اقلام بزرگ از استفاده می شود. سیستم‌های ریلی مورد استفاده

در بازکن‌های زنجیری و تسمه‌ای، مقدار فضای سقف موجود را محدود می‌کنند، در حالی

که بازکن‌های میل جک ناحیه بسیار مورد نیاز را ایجاد می‌کنند. از این طرح می توان برای

درب های پارکینگ بالابر نیز استفاده کرد و نیاز به نصب پنل کاذب را برطرف کرد.

گزینه‌های نصب متغیر

پارکینگ هایی با سقف‌های بسیار بلند یا کم می‌توانند از نصب درب بازکن در کنار درب بهره ببرند. درب بازکن های گاراژ با ریل به حداقل 48 اینچ فاصله بالای سر در بالای درهای گاراژ نیاز دارند که بسیاری از خانه ها نمی توانند آن را در خود جای دهند. در این موارد خاص، بازکن های جک میل یک جایگزین بازکن کارآمد و قابل اعتماد ارائه می کنند.

ویژگی های ایمنی بهتر

با درب بازکن های میل جک مدرن، می توانید خیالتان راحت باشد که خانه شما به آخرین پیشرفت های ایمنی از جمله سیستم های برگشت ایمنی و سنسورها دسترسی دارد. بسیاری از مدل‌های بازکن میل جک را نیز می‌توان برای داشتن یک چراغ 200 واتی برای ایمنی و راحتی بیشتر ارتقا داد.

جک درب برقی کرج | نصب کرکره برقی پارکینگ | درسان

پیشرفت‌های امنیتی بیشتر

درب بازکن‌های قدیمی پارکینگ از یک کد فرکانس بازکن برای باز و بسته کردن درب پارکینگ استفاده می‌کنند – این یک کد به راحتی می‌تواند به یک کنترل از راه دور دیگر کپی شود و به عنوان راهی برای ورود به خانه شما استفاده شود. جدیدترین مدل‌های درب بازکن پارکینگ – از جمله مدل‌های میل جک – دارای کدهای درب کرکره ای هستند که هر بار که در باز می‌شود کدهای منحصربه‌فرد درب برای جلوگیری از کپی کردن دارند.

قابلیت‌های راحتی به‌روز شده

جدیدترین مدل‌های درب بازکن پارکینگ نه تنها بهترین ویژگی‌های ایمنی و امنیتی را دارند، بلکه به‌روزرسانی‌های ارتباطی متعددی از جمله اتصال Wi-Fi و کنترل تلفن هوشمند را نیز دارند. برخی درب بازکن های جک میل  دارای MyQ هستند – یک برنامه رایگان برای دستگاه اپل یا اندروید شما – که به صاحبان خانه امکان می دهد هشدارهای لحظه ای دریافت کنند، درب پارکینگ خود را از هر کجا کنترل کنند و درب را با سایر دستگاه های امنیتی خانه همگام کنند.

زمان انتخاب جک

از آنجایی که جک های پارکینگ به طور سنتی برای مصارف تجاری طراحی شده اند، چرا صاحبان خانه های بیشتری ترجیح می دهند به این مدل ارتقا دهند؟

درب بازکن های پارکینگ جک شفت،درب بازکن  انعطاف پذیرتر و قابل اعتمادتری را به صاحبان خانه ارائه می دهد.

شما می توانید آنها را برای هر نوع عملیات درب پارکینگ استفاده کنید، آنها همچنین برای شرایط زیر مناسب هستند:

سقف های بلند گاراژ

درب های استاندارد پارکینگ یک یا دو اتومبیل تقریباً هشت فوت ارتفاع دارند، اما سقف خانه های جدیدتر ممکن است تا 12 فوت هم برسد.

این فضای در دسترس اغلب برای نگهداری اقلام بزرگ مورد نیاز است و سیستم ریلی که توسط تسمه یا زنجیر بازکن‌های محرک استفاده می‌شود ممکن است فضای بالای سر موجود شما را محدود کند – با یک بازکن میل جک می‌توانید از تمام فضای موجود استفاده کنید.

سقف های شیبدار

اگر پارکینگ شما دارای سقف شیبدار است، نصب درب بازکن سقفی پارکینگ بسیار دشوار خواهد بود. با سبک جک میل، می توانید به راحتی بدون سردرد نصب، عملیات روانی داشته باشید.

عمق محدود پارکینگ

برای درب بازکن سقفی، باید حداقل 48 اینچ فاصله در دسترس باشد. اغلب، یک دیگ بخار، لوله کشی یا وسایل دیگر می تواند میزان عمق در دسترس گاراژ را محدود کند و درب بازکن میل جک را برای نصب دیواری مناسب ترین گزینه تبدیل کند.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قفل برقی چیست: قفل برقی درب یک راه جدید و بهبود یافته برای حفظ امنیت خانه شما است. آنها جایگزین  کلیدهای شما  میشوند یا با آنها کار می کنند. هنگامی که شما قفل الکترونیکی درب دارید، می توانید از راه دور درب ها را قفل و باز کنید و همچنین قفل بودن یا نبودن آنها را کنترل کنید. برای باز کردن قفل آنها می توانید از یک جا کلیدی، ماشین خود، یک برنامه تلفن همراه یا یک کد کلید استفاده کنید. 

قفل برقی چیست | نصب انواع قفل اتوماتیک کرج | درسان

اینها ابتدا در اتومبیل ها یافت شدند، اکنون در خانه ها و آپارتمان ها نیز موجود هستند.برای هر نوع قفل در، به یک نوع کلید برای ورود به آن نیاز دارید. با این حال، کلیدها همیشه کارآمد نیستند زیرا نیاز به استفاده از دستان شما دارند

(اگر مجبور هستید چیزی را در دست تان به داخل  حمل کنید یا اینکه پاکت های بزرگی دارید و مبتلا به آرتروز هستید)،

باید آنها را حمل کنید (همینطور برای کودکانی که مستعد گم کردن اشیا هستند مناسب نیست)، در شرایط جوی بد

(اگر هوا بد است یا در یک منطقه خطرناک زندگی می کنید خوب نیست).

عملکرد سیستم قفل برقی

سیستم قفل برقی درست مانند یک قفل سنتی – با یک چفت و یک پیچ کار می کند. به طور سنتی، کلیدها با یک سیستم پین و لیوان کار می کنند که در آن سیلندر قفل در جای خود قرار می گیرد و کلید آنها را می چرخاند و قفل را در فاصله مشخصی حرکت می دهد – به اندازه ای که اجازه می دهد در باز شود.

 راه‌های دیگری برای باز کردن این موضوع وجود دارد، اما اغلب مهارت و زمان زیادی را می‌طلبد.

قفل های برقی درب از چیزی به نام محرک استفاده می کنند که پیچ قفل را در جای خود حرکت می دهد تا درب باز شود. 

شما به سادگی باید محرک را فعال کنید و درب شما باز می شود.

شرکت مهندسی درسان

مزایای قفل برقی

صفحه کلید دیجیتال

 آل برای شرکت های بزرگ و کوچک بسیار ایده آل است، کدهای ورودی را می توان تنظیم و بین کارکنان توزیع کرد تا از دسترسی اعضای خارج از سازمان جلوگیری شود.

دکمه های باز کردن درب

لوازم جانبی کنترل دسترسی مانند دکمه های باز کردن درب  Press to Exitرا می توان در داخل ساختمان نصب کرد تا در مواقع اضطراری تخلیه ساختمان آسان شود.

دسترسی به درب کلید

یکی از بزرگترین مزایای قفل برقی دسترسی به این مورد است که در صورت نیاز به لغو دسترسی افراد، فوب ها را می توان بدون نیاز به حذف قفل برقی درب دوباره برنامه ریزی کرد.

قفل برقی

معایب استفاده از قفل برقی  

هر کالایی در کنار مزایای فراوان ای ادعایی نیز دارد و قفل های برقی از این قاعده مستثنی نیستند.

ایراد اصلی این درب ها این است که توسط یک کارت که امکان خراب شدت گم شدن و جابجا شدن آن وجود دارد باز و بسته میشوند.

و در صورت مفقود شدن یا خرابی کارت دیگر امکان تردد به محل کار یا منزل را ندارید

و از طرفی نیاز به مجدد ان است که هزینه زیادی را در پی دارد.

ایراد دیگر  آن این است روی هر دری نصب نمیشوند. برای درهایی با چارچوب آلومینیومی

ایده آل نیست زیرا برای نصب به یک در با ضخامت بالا نیاز است.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

کاربرد نرده شیشه ای: منظره ی نفس گیر از تراس دشت های طولانی و باغ سرسبز، یا از بالکن زندگی شلوغ شهری یا بازی بچه ها… همه ما از رفاه یک منظره زیبا خبر داریم. افکار ما آرامش پیدا می کنند و کیفیت زندگی به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

کاربرد نرده شیشه ای | سایبان کرج | شرکت مهندسی درسان

اما وقتی باد صندلی ها را فرو می ریزد، باران تراس را شلاق می زند یا رهگذران هنگام عبور از آنجا دید واضحی از حریم خصوصی شما دارند، خوب نیست.

خوشبختانه ما راه حل داریم: نرده های شیشه ای !اگر می خواهید باد را بدون محدود کردن دید رام کنید، انتخاب خوبی است.

حقایق جالب در مورد نرده های شیشه ای

نرده های شیشه ای برای تراس یا بالکن – در خانه یا شرکت – راه حلی زیبا و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است.

با یک نرده شیشه ای از مزایای بسیاری بهره می برید، اما همچنین نرده ای متناسب با دکوراسیون و سبک زندگی مدرن دریافت می کنید.

نرده های شیشه ای انواع مختلفی دارند و ما اغلب سوالاتی مانند:

کدام حصار شیشه ای را انتخاب کنم؟ حصار WPC با شیشه، حصار شیشه ای مات، حصار با شیشه شفاف یا شاید نرده شیشه ای با پانل های مات؟

نرده شیشه ای کرج

چرا نرده های شیشه ای را انتخاب کنیم؟

به طور کلی در مورد نرده های شیشه ای می توان گفت:

نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری دارند،و در صورت لزوم می توان با آب و صابون این نرده ها را بشویید.

با وجود باد و آب و هوا ظاهر خود را برای سالها حفظ می کنند

به زیبایی با محیط اطراف ترکیب می شود.

در بیان ساده و مدرن هستند

راه حلی بی انتها و ایمن در برابر باد، حفظ حریم خصوصی و سقوط هستند

کاربرد نرده شیشه ای | سایبان کرج | شرکت مهندسی درسان

کدام نوع شیشه را انتخاب کنیم؟

نرده جدید شما در سه نوع مختلف موجود است: شیشه شفاف، شیشه مات و شیشه با پانل های مات. در زیر می توانید در مورد انواع مختلف اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نکته! قبل از تصمیم گیری در مورد نرده شیشه ای برای پاسیو، ایوان یا بالکن خود، به هدف و عملکرد نرده فکر کنید. آیا فقط باید برای محافظت در برابر باد و سقوط از ارتفاع استفاده شود یا باید از حریم خصوصی نیز محافظت کند؟ همچنین به این فکر کنید که چه چیزی با خانه و محیط بهتر می شود. به عنوان مثال، حصار شیشه ای مات کاربردی است، اما همچنین می تواند تصور کلی را خراب کند.

نرده شیشه ای با شیشه شفاف

هیچ خطری وجود ندارد که نرده تصور کلی را از بین ببرد. با انتخاب غنی از پست ها، می توانید راه حل حصار خود را بیشتر تقویت کنید،

جزئیات خانه را برجسته کنید و حصاری برای اندازه گیری خود تهیه کنید.

به عنوان مثال،  نصب آن با پایه های سیاه ساخته شده از فولاد یا WPC چقدر موثر است.

در اینجا بر بیان مدرن تأکید می شود. بیان واضح تری با نرده های شیشه ای شفاف و قاب فولادی به دست می آید.

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، نرده شیشه‌ای شفاف چیزی جز محافظت در برابر باد و آب و هوا ارائه نمی‌کند

و از شما در برابر افتادن از حیاط مرتفع محافظت می‌کند.

به یاد داشته باشید که یک حصار نرده ای شفاف، مانند پنجره های شما، نیاز به تمیز کردن منظم دارد.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

آیفون تصویری چیست: امروزه با نام هایی چون زنگ درب تصویری، اینترکام تصویری، مانیتور امنیتی درب، زنگ درب امنیتی هوشمند، آیفون تصویری، در باز کن تصویری دز میان محصولات امنیتی خانگی بر می خوریم، که واقعاً همگی همان عملکردهای هوشمند امنیتی خانه را با فناوری پیشرفته توصیف می‌کنند!

آیفون تصویری چیست | دوربین مدار بسته کرج | شرکت درسان

نام محصول هر چه که باشد، در کل یک محصول صوتی و تصویری هوشمند زنگ در را به شما ارائه می دهد که می توانید آن را به تنظیمات امنیتی خانه خود اضافه کنید. بنابراین، چگونه می توانید بهترین محصول را برای خانه خود انتخاب کنید

آیفون تصویری چگونه کار می کند؟

آیفون های تصویر ی، محصول نهایی زنگ در هستند: آنها به شما اجازه می‌دهند قبل از اینکه به درب نزدیک شوید، افراد خارج از خانه را مشاهده کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

در زیر به جزئیات بیشتری در مورد مشخصات محصول خواهیم پرداخت – کافی است بگوییم که ایفون های تصویری برای امنیت خانه بسیار مفید هستند.

آیفون تصویری هوشمند

آیفون تصویری سیماران

شرکت مهندسی درسان

آیفون تصویری سیمی یا بی سیم؟
سیستم های آیفون تصویری سیمی، مانیتور داخلی و بخش خارجی محصول را از طریق سیم به یکدیگر متصل می کنند. بنابراین، باید سیستم ایفون تصویری را به برق سیمی خانه خود وصل کنید.

با سیستم های اینترکام بی سیم، نیازی به سیم کشی این قسمت های محصول نخواهید داشت. در عوض، آنها از طریق امواج رادیویی ارتباط برقرار می کنند. فقط باید اطمینان حاصل کنید که محصول دارای اتصال قوی به شبکه وای فای خانگی شما است، با سیگنالی که توسط هیچ دیوار ضخیم یا موانع دیگری مسدود نمی شود.

محصولات امنیتی بی‌سیم به شما انعطاف‌پذیری بسیار بیشتری را می‌دهند و اگر بودجه شما اجازه می‌دهد آیفون تصویری بیسیم را به سیستم امنیتی خانه‌تان اضافه کنید.

آیفون تصویری باید چه قابلیت هایی داشته باشد؟

ویدئو

فیلم امنیتی – هم به صورت زنده و هم ضبط شده، بسته به قابلیت های آیفون تصویری در خانه شما – افرادی که به درب خانه شما مراجعه می کنند و به دوربین یکپارچه زنگ در نزدیک می شوند، را مشاهده کنید. ترجیحا به دنبال آیفون تصویری با کیفیت بالا باشید، زیرا اگر از آن به عنوان مدرک در تحقیقات جنایی یا ادعای بیمه خانه استفاده کنید، باید تصاویر ان تا حد امکان قابل اعتماد باشد.

آیفون تصویری سیماران

آیفون تصویری هوشمند

اینترکام

مراقب کیفیت صفحه نمایش اینترکام و میکروفون، از جمله اندازه صفحه نمایش باشید. اگر به فکر نصب آیفون تصویری در خانه‌ای با ساکنین مسن هستید، تصویر و صدا با کیفیت بالا و تفسیر آسان از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

زنگ در

صدای زنگ در اصلی خود را حفظ کنید (زنگ در که می خواهید آن را با یک محصول جدید و جذاب ویدیویی جایگزین کنید)، یا صدای زنگ درب جدیدی را برای خانه خود انتخاب کنید.

دوربین امنیتی

به دنبال کیفیت بالا بروید تا مطمئن شوید که فیلم امنیتی آیفون تصویری شما تا حد امکان قابل اعتماد است. اگر می‌خواهید امنیت خانه‌تان را در شبانه‌روز افزایش دهید، مطمئن شوید که آیفون تصویری شما دارای فناوری دید در شب مادون قرمز است. به‌علاوه، بررسی کنید که آیا آیفون تصویری شما بسته به نیاز شما، فیلم‌های رنگی یا سیاه و سفید می‌گیرد یا خیر.

فیلم امنیتی

برای مثال، بسیاری از محصولات آیفون تصویری، گزینه‌های ذخیره‌سازی ویدیوی رایگان را از طریق Cloud ارائه می‌کنند. با استفاده از گزینه‌های هوشمند مشابه، فیلم‌های ویدیویی خود را ایمن و آسان ذخیره کنید، و همیشه اطمینان حاصل کنید که نحوه ذخیره فیلم‌های ویدیویی امنیتی شما با مقررات حفاظت از داده‌های موجود مطابقت دارد.

تکنولوژی تشخیص حرکت

جدیدترین محصولات آیفون تصویری احتمالاً از فناوری تشخیص حرکت استفاده می کنند. به محض اینکه یک بازدیدکننده از خانه شما حسگرهای حرکتی را خاموش کند، به شما اطلاع داده می شود و به شما امکان می دهد آنها را روی صفحه نمایش مانیتور داخلی مشاهده کنید.

 

آیفون تصویری سآیفون تصویری سیمارانوزوکی

عملکرد دید در شب

این می تواند یکی از ویژگی های جدایی ناپذیر دوربین امنیتی زنگ درب شما باشد. با دید در شب، امنیت خانه خود را در شبانه روز افزایش دهید، به شما امکان می دهد چهره های شناخته شده را بشناسید – و از چهره های ناشناخته جلوگیری کنید – حتی در طول شب.

مانیتور داخلی

اطمینان حاصل کنید که استفاده از آن برای همه ساکنان خانه، از جمله کودکان خردسال و بستگان مسن، آسان خواهد بود.

قابلیت های بی سیم

همانطور که در بالا دیدیم، نصب سیستم های سیمی ممکن است گران تر باشد، بنابراین ممکن است بخواهید گزینه های بی سیم را در نظر بگیرید.

اتصالات بی سیم سیستم امنیتی خانه شما را تقویت می کند. زنگ ویدیوی خود را از راه دور از طریق برنامه ای در دستگاه های هوشمند خود کنترل کنید و به شما کنترل کامل و آرامش خیال می دهد.

مقاومت در برابر آب و هوا

یک بخش از آیفون های تصویری در خارج از خانه قرار می گیرد، بنابراین مطمئن شوید که در مقابل شرایط جوی بادوام است.

عملکردهای ضد وندالیسم

اگر می خواهید آیفون تصویری شما در برابر دستکاری خرابکاران یا مزاحمان احتمالی مقاوم باشد. باید آیفون شما دارای این قابلیت باشد.

در نهایت ایفون تصویری هوشمند مناسب را برای خود انتخاب کنید و از فناوری تشخیص حرکت یکپارچه برای باز کردن خودکار درها و دروازه های اطراف خانه خود استفاده کنید.

حسگرهای حرکتی از فناوری مادون قرمز برای تسهیل عملکرد خودکار استفاده خواهند کرد. به‌علاوه، با محصول مناسب آیفون تصویری هوشمند، می‌توانید این عملکردهای باز کردن را از راه دور کنترل کنید، در حالی که فعالیت‌ها را از طریق فیلم‌های امنیتی در صفحه نمایش مانیتور خانه خود مشاهده می‌کنید.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

دستگیره دیجیتالی چیست: احتمالا قبلاً در مورد دستگیره های دیجیتال شنیده اید، یا در برخی از محیط های کاری یا مسکونی با این دستگیره ها روبرو شده اید. اما دستگیره دیجیتال یا قفل هوشمند دقیقا چیست؟ و چه فوایدی دارد؟ در این مطلب تیم ما در کرج  سعی دارد که شما را با این فناوری جدید بیشتر آشنا کند، تا امنیت محل زندگی و کاری خود را با کمک این دستگیره ها بالا ببرید.

دستگیره دیجیتالی چیست | سایبان کرج | شرکت مهندسی درسان

این محصول که به آن قفل هوشمند نیز می گویند قفلی است که به اصطلاح با کلید هوشمند باز و بسته می شود.

دستگیره دیجیتالی شبیه قفل استاندارد است، اما به جای سوراخ کلید دارای یک دکمه دیجیتال است.

دکمه و کلید به یکدیگر متصل هستند، بنابراین دکمه تنها در صورتی کار می کند که کلید صحیح تشخیص داده شود.

یک کلید هوشمند به سادگی از حلقه کلید شما آویزان است. برای باز کردن قفل در، کلید را روی قفل نگه دارید.

سپس قفل کلید را می شناسد و در را می توان باز کرد. این بدان معناست که دیگر نیازی به کلید معمولی ندارید.

دستگیره دیجیتال چگونه کار می کند؟

کلید هوشمند حاوی یک تراشه است که در کارت تراشه OV شما نیز وجود دارد.

دستگیره دیجیتال  دو نوع دارد: یکی که با فناوری NFC کار می کند و دیگری که از فناوری RFID استفاده می کند.

هر دو به یک چیز می رسند: تراشه فقط در فاصله کوتاه قابل خواندن است و حاوی اطلاعات منحصر به فردی است.

دستگیره دیجیتالی چیست | سایبان کرج | شرکت مهندسی درسان

در نتیجه، دستگیره دیجیتال می داند که آیا این کلید دسترسی دارد یا خیر.

دستگیره دیجیتال همیشه به اینترنت متصل است. این بدان معنی است که همه چیز را می توان با یک تلفن هوشمند یا رایانه تنظیم کرد.

دستگیره دیجیتالی کرج

مزایای دستگیره دیجیتالی چیست؟

مزیت بزرگ این است که دسترسی به صورت دیجیتالی کنترل می شود. هر کلید هوشمند منحصر به فرد است و می توان آن را از راه دور فعال و غیرفعال کرد.

علاوه بر این، قفل هوشمند را می توان با گوشی هوشمند نیز کار کرد. بنابراین می‌توانید در حالی که خودتان حضور ندارید به کسی اجازه دسترسی بدهید.

دستگیره هوشمند دقیقاً نشان می دهد که چه کسی و چه زمانی قفل را اجرا می کند. این امر باعث می شود که امنیت ملک شما بسیار آسان باشد.

همچنین امکان اعطای دسترسی در زمان های خاص وجود دارد. به این ترتیب کسی می تواند در طول روز و نه در شب دسترسی داشته باشد.

سایبان کرج

دستگیره دیجیتال شامل چه قطعاتی است؟

سیلندر

سیلندر قسمتی است که در درب است. این قفلی است که باز یا بسته بودن در را تضمین می کند.

دستگیره چرخشی (الکترونیکی).

یک دستگیره چرخشی (الکترونیکی) در جایی نصب می شود که سوراخ کلید معمولاً در آن قرار دارد.

این شامل تمام وسایل الکترونیکی لازم برای عملکرد سیستم است.

کلیدهای هوشمند / برچسب ها / قطره ها

کلید هوشمند روی حلقه کلید شما آویزان است. تراشه موجود در کلید حاوی اطلاعات منحصر به فردی است تا کلید شما توسط سیستم شناسایی شود.

نرم افزار

هر  دستگیره دیجیتالی دارای نرم افزاری است که عملکرد سیستم را بر عهده دارد.

برندهایی که ما استفاده می کنیم دارای نرم افزار خاصی هستند که به خوبی در برابر حملات خارجی محافظت می شود.

این نرم افزار همچنین یک اتصال امن به گوشی هوشمند شما برقرار می کند. این اجازه می دهد تا قفل از راه دور کار کند.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

تعمیر کرکره برقی در کرج: اگر صاحب یک ملک تجاری مانند یک انبار یا حتی یک فروشگاه هستید،  درب های کرکره ای  یکی از بهترین راه ها برای بهبود امنیت آن هستند. در واقع، آنها همچنین یک انتخاب محبوب برای کاربردهای خانگی مانند درب های گاراژ هستند. درب های کرکره ای به عنوان بسیار کارآمد، بادوام و مهمتر از همه استفاده بسیار آسان شناخته شده اند.

تعمیر کرکره برقی در کرج | سایبان برقی | شرکت درسان

اما در حالی که آنها مزایای زیادی را ارائه می دهند، ساختار مکانیکی آنها به این صورت است که آنها مرتباً با تعدادی از مشکلات روبرو می شوند. معمولاً برای مشکلات جدی به کمک حرفه ای نیاز است. با این حال، تعدادی از مشکلات رایج وجود دارد که ممکن است بتوانید خودتان آنها را حل کنید.

تیم تعمیر و خدمات ما در کرج تعدادی از مشکلات رایج درب های کرکره ای و رفع آن را برای شما بیان می کند.

تعمیر کرکره برقی کرج

در کرکره ای باز / بسته نمی شود

رایج ترین مشکل  کرکره های امنیتی تجاری یا خانگی  این است که درها باز یا بسته نمی شوند. اگرچه ممکن است دلایل مختلفی برای این وجود داشته باشد، اما مشکل می تواند به سادگی از دست دادن قدرت باشد. اگر کرکره برقی دارید، منبع برق آن را بررسی کنید.

اگر از قبل روشن است، آن را خاموش و دوباره روشن کنید. بعد از انجام این کار از گیت استفاده کنید و ممکن است مانند قبل شروع به کار کند. در غیر این صورت متوجه خواهید شد که مشکل به منبع برق مربوط نمی شود.

سایبان برقی کرج

درب کرکره ای فقط تا نیمه باز/بسته شود

این مشکل معمولا در کرکره گاراژ و مغازه رخ می دهد. اینها معمولاً دریچه های خودکار با استفاده از سنسورهای مجاورت هستند. برای عملکرد کامل درب، سنسورها باید در یک راستا باقی بمانند. اگر  کرکره‌های جلوی فروشگاه  فقط تا نیمه باز/بسته می‌شوند، مطمئن شوید که سنسور مجاورت آن در جای درست و تراز قرار گرفته است.

تعمیر کرکره برقی در کرج | سایبان برقی | شرکت درسان

اغلب سنسورها کثیفی و زباله را نیز جمع می کنند که می تواند بر عملکرد درب های کرکره ای نیز تأثیر بگذارد. بنابراین، سعی کنید سنسور را تمیز کنید و بررسی کنید که آیا درب به درستی کار می کند.

سایبان کرج

درب کرکره گیر یا گیر کرده است

اگر درب کرکره گیر کرده باشد، گیر کرده باشد، یا حرکت کند و ناهموار داشته باشد و به نیروی دستی اضافی برای باز/بستن نیاز داشته باشد، ممکن است به کمی روغن کاری نیاز داشته باشد. حتی اگر کرکره صدای زیادی ایجاد کند، روغن کاری آن می تواند به رفع مشکل کمک کند.

در حال حاضر انواع مختلفی از روان کننده های اسپری موجود است. کافی است مقداری از این محلول را روی خطوط شاتر اسپری کنید و ببینید که آیا با این کار مشکل برطرف می شود.

درب کرکره خیلی آهسته/سریع حرکت می کند

اگر درب کرکره خیلی کند حرکت می کند، ممکن است مشکل از فنر آن باشد. اگرچه چندین دلیل دیگر وجود دارد که بر سرعت درب های کرکره ای تأثیر می گذارد، اغلب فنر آسیب دیده مقصر است.

به همین ترتیب، اگر درب خیلی سریع حرکت می کند، ممکن است به دلیل شکستن کابل یا فنر باشد. هر چه زودتر آن را توسط یک متخصص تعویض کنید، زیرا این یک مشکل جدی است که می تواند منجر به تصادف شود.

برخی از دلایل دیگر که باعث می شود کرکره های کرکره ای کار نکنند

اگر  درهای ورودی کرکره ای  شما اصلاً کار نمی کند، در اینجا دلایل رایج دیگری وجود دارد که می تواند باعث ایجاد مشکل شود:

گرم شدن بیش از حد

یکی دیگر از دلایل بسیار رایج که چرا درب کرکره ای ممکن است اصلاً کار نکند گرم شدن بیش از حد است. اگر در مدت زمان کوتاهی از شاتر استفاده کرده اید، ممکن است موتور آن بیش از حد گرم شده باشد. کمی صبر کنید و قبل از استفاده مجدد از درب اجازه دهید موتور خنک شود تا ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.اگر حل نشد با تیم متخصص ما در کرج تماس بگیرید.

کرکره آسیب دیده

در صورتی که درب کرکره ای در محیط های تجاری مانند انباری که جابجایی ماشین آلات و وسایل نقلیه زیادی دارد نصب شود، دست انداز و دست انداز رایج خواهد بود. اگرچه تصادفات جزئی واقعاً بر عملکرد درب های کرکره ای تأثیر نمی گذارد، حوادث جدی می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. در صورت آسیب جدی به کمک حرفه ای ما در کرج نیاز خواهید داشت.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

شرکت پنجره دلوین به جهت خدمت رسانی هرچه بهتر و شایسته تر به مشتریان عزیز، در تمام نقاط استان های ایران آماده اجرا می باشد.

ما در استان البرز به فروش مدل های مختلف از پنجره های دو جداره UPVC ویستابست ، وین تک و هافمن با قیمت کارخانه ای آماده همکاری هستیم.

اگر قصد دارید که منزل و محیط کار خود را بهتر بسازید و همچنین در انرژی صرفه جویی نمایید و  مهم تر از آن از آلودگی های صوتی به دور باشید میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.شرکت دلوین ارسال به سراسر نقاط ایران دارد.

تولید انواع پنجره

این شرکت انواع درب و پنجره های دو و سه جداره UPVC را تولید میکند.شما بسته به سلیقه خود می توانید درب و پنجره مورد نظر خود را به کارشناسان ما سفارش دهید و ما در سریع ترین زمان ممکن به نصب درب و پنجره های UPVC مورد نظر شما میپردازیم.

شرکت ما در پروژه های کوچک و بزرگ در کنار شما عزیزان خواهد بود و قادر به همکاری و مشارکت با شما عزیزان می باشد.

در اخر خیال خود خود را بابت خرید محصولی اورجینال همراه با گارانتی راحت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پنجره های دوجداره در البرز کرج: پنجره های یو پی وی سی جزئی از مهم ترین اجزاء ساختمان ها هستند و با وجود درب و  پنجره های دوجداره افراد داخل خانه احساس آرامش و امنیت نسبت به عوامل بیرونی میکنند . حالا منظور ازعوامل بیرونی  وجود گرد و غبار و خاک و وجود حشرات ریز موجود در هوای بیرون و موجودات آسیب رسان و اذیت کننده مثل سوسک و پشه و مگس همچنین ذرات قطرات باران و یا دانه ها ی برف میباشد.

قیمت پنجره دوجداره کرج | نصب درب UPVC | دلوین

با عوض کردن پنجره های یک جداره ساختمان خود و نصب کردن پنجره های دوجداره یو پی وی سی جلوگیری از ورود آب باران و موجودات آزار دهنده و گرد و خاک میشود . همچنین از نظر هزینه ای پنجره های دوجداره از پنجره های یک جداره  قیمت بالایی دارند و با مزیت هایی که دارد بنابراین به صرفه هستند

پنجره دوجداره از پروفیل باکیفیت و جنس مرغوب ساخته شده است . ما با عرضه کردن پنجره های دوجداره یو پی وی سی این دغدغه را رفع کرده ایم .در محیط بیرون از منزل شما یعنی در محیط شهر میزان سروصدا  ۶۰ الی ۷۰ دسیبل میباشد .که با تعویض پنجره های قدیمی و عدم عایق و مصرف این نوع پنجره ها  میزان صدا  ۲۰ الی ۳۰ دسیبل کاهش میابد.

مورد استفاده قرار دادن پنجره های دوجداره یو پی وی سی و نصب ان ها در خانه هایتان موجب هرگونه عایق بندی میشود و از کیفیت بالایی برخوردار هستند .در ادامه مطلب به برخی از مزیت های پنجره یو پی وی سی اشاره میکنیم.

شرکت دلوین

مزایای پنجره UPVC

۱_ عایق بندی کامل در برابر رطوبت

۲_ ضد آب بودن و ضد سرقت

۳_ نصب سریع و راحت

۴_ عایقبندی در برابر شرایط محیط بیرونی

۵_ مقاومت در برابر آتشسوزی و حریق

۶_ مناسب همه ی محیط و شرایط آب و هوا

۷_ دارای تنوع در طرح و رنگ بندی زیاد

۸_ دارای مدل های زیاد و متناسب با هرفضا

۹_ ماندگاری بالایی دارند

۱۰_ قیمت مناسبی دارند

۱۱_ وزنی سبک را دارا هستند

راهکاری مفید در صرفه جویی قیمت و هزینه های پنجره های دوجداره یو پی وی سی  :

حذف کتیبه های موجود یا به حداقل رساندن آن ها

کاهش تعداد بازشوهای پنجر ه ها

به جای استفاده از بازشو کشویی و دوحالته از پنجره دوجداره تک حالته استفاده شود

طوری طراحی شود که میزان پروفیل مصرف شده در پنجره ها کمتر باشد قیمت و هزینه آن نیز کاهش میابد

اهدافی که باعث ساخت پنجره های دوجداره شده اند شامل :تفکیک فضای بیرونی و داخلی و عایق حرارتی و تبادل حرارتی فضاهاست.

تنوع انواع برند های مختبف انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است . کیفیت پنجره های دوجداره تاحدی وابسته به برند میباشد .



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پنجره دوجداره وین تک کرج: شركت دلوین براي توليد محصولات خود، از پروفيل    Wintech  استفاده مي كند. محصولات وين تك با بيش از ۳۰ سال سابقه توليد، با توجه به كيفيت بالا و رعايت استانداردهاي لازم در مراحل توليد، به بيش از ۶۰ كشور صادر مي شود. اين مجموعه جهت سرويس دهي مطلوب به مشتريان خود، علاوه بر كارخانجات توليدي خود در كشور تركيه (شهر آنتاليا)، در شش كشور آلمان، روسيه، اوكراين، هندوستان، آذربايجان و تونس (و اخيراً ايران) كارخانجات توليدي ايجاد كرده و در ۵۴ كشور دفاتر فروش، انبارهاي محصولات و شبكه هاي نمايندگي فروش داير كرده است. پنجره دو سه جداره وین تک

پنجره دوجداره وین تک کرج | انواع درب UPVC | دلوین

طراحي پروفيل هاي پنجره دو سه جداره وین تک امكان نصب انواع يراق آلات و ايجاد بازشوهاي متنوع را در سيستم هاي درب و پنجره uPVC فراهم مي كند. استفاده از يراق آلات استاندارد در ارتقاء كيفي درب و پنجره های upvc  موثر بوده و رعايت نكات فني و پهناي بازشو، وزن شيشه هاي لنگه بازشوها در انتخاب نوع يراق آلات از نكات حائز اهميت است.

پنجره دو سه جداره وین تک

وين تك با بهره گيري از بهترين مواد اوليه كه قبل از ارائه به خطوط توليد در آزمايشگاه مورد تست هاي كيفي

قرار مي گيرد و با تلفيق مديريت هدفمند و تكنولوژي برتر در توليد، مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و

گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي ift ROSENHEIM، RAL و

گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد. درب و پنجره هاي دوجداره UPVC ، عايق حرارتي هستند.

متريال استفاده شده از آنها مي تواند در شرايط سخت جوي مانند رطوبت بالا، آب و هواي خشك و گرم،

دماي زير صفر و يا حرارت بسيار بالا ظاهر خود را حفظ نمايد.

شرکت دلوین

اين شرايط تأثيري بر محصولات ساخته شده از يو پي وي سي ندارد و اين محصولات مي توانند ساليان متوالي بدون تغيير شكل يا هر گونه ايرادي بدون نياز به نگهداري

خاصي به كار خود ادامه دهند. همچنين اين درب و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمايش هاي بسياري در اين زمينه بر روي آنها انجام شده است كه نشان مي

دهد درب و پنجره يو پي وي سي در آتش سوزي، دافع آتش خواهد بود.

 

پنجره دو سه جداره وین تک

خاصيت اين نوع محصولات مقاومت بالاي آنها در برابر آب و رطوبت است.

نوع ساخت آنها به نحوي است كه فاصله يا ترك براي نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت.

همچنين اين محصولات خصلت ضدآب بودن را نيز دارا هستند كه در شرايط آب و هوايي خاص بهترين انتخاب محسوب مي شوند.

نمایندگی ویستابست در کرج

 

درب و پنجره هاي “يو پي وي سي” نسبت به انواع چوبي، آلومينيومي و آهني عايق هاي به مراتب بهتري هستند.

در ساخت اين نوع پنجره ها، به طور معمول از شيشه دوجداره استفاده مي شود كه امكان رد و بدل شدن گرما يا سرما از محيط داخلي

خانه به خارج و يا بالعكس را تقريباً غير ممكن مي سازد. اين خاصيت عايق بودن براي به وجود آوردن محيطي لذت بخش

و همچنين پايين آوردن مصرف انرژي بسيار مناسب است.

در واقع يو پي وي سي به دليل اينكه هادي حرارت نيست ماده اي مناسب براي كاهش مصرف انرژي به شمار مي رود.

در برابر آلودگي صوتي نيز محصولات توليد شده از يو پي وي سي عايق هاي بسيار مناسبي هستند. همچنين اين محصولات

از ايمني بالايي برخوردارند. زيرا مكانيزم قفل و يراق آنها بسيار كارآمد است؛ تخريب قفل و شكستن قاب يو پي وي سي براي ورود به ساختمان كار چندان آساني نيست.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

شرکت دلوین یکی از نمایندگان رسمی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست در کرج میباشد.این شرکت با کارشناسان متخصص خود توانسته در زمینه تولید و نصب درب و پنجره دوجداره ویستابست رضایت مشتریان خود را جلب کند.برای دریافت لیست قیمت ها و اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های این شرکت تماس حاصل فرمایید.شرکت دلوین با تولید درب و پنجره های دوجداره ویستابست کمک بزرگی به شما عزیزان در صرفه جویی هزینه های اقتصادی خانواده ها و جلوگیری از هدر رفتن انرژی میکند.

لیست نمایندگان پنجره ویستابست در کرج

تعویض پنجره آهنی با دوجداره ویستابست

امنیت بالای درب و پنجره یو پی وی سی ویستابست در برابر سرقت

درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ویستابست بر خلاف ظاهر ظریف و زیبایی که دارند در برابر سرقت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. و علت ان هم در ساختار یراق آلات این درب و پنجره هاست. این نوع درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی از سه طرف دارای قفل و بست است.

ضد زنگ بودن درب و پنجره دوجداره ویستابست

متریالی که در پنجره های یو پی وی سی استفاده شده است زنگ نمی زند و دچار فرسودگی هم نمیگردد و طول عمر بسیار بالایی دارند.

لیست نمایندگان پنجره ویستابست در کرج

نصب پنجره دوجداره ویستابست در کرج بدون هیچ تخریبی و با قرار گیری بر روی قاب فریم کاملا محکم در زمانی کوتاه انجام میشود. پنجره های دوجداره  یو پی وی سی ویستابست در کرج از نفوذ آلودگی های صوتی به داخل جلوگیری میکند و محیطی ارام را برای شما مهیا میکند.همچنین عایق بسیار مناسبی در مقابل نفوذ اب باران به داخل میحط است. و از دیگر مزایای این درب و پنجره های دوجداره غیر قابل اشتعال بودن انهاست.در حال حاضر با این افزایش قیمت ها استفاده از درب و پنجره های دوجداره ویستابست یکی از راههای کنترل هزینه های خانواده ها محسوب میشود.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

انواع پنجره کشویی upvc و آلومینیومی کرج: پنجره کشویی آلومینیومی و upvc از محبوب ترین و پر طرفدارترین مدل های پنجره دوجداره UPVC است که بیشترین طرفداران پنجره های دوجداره را به خود اختصاص داده است . این مدل برای نصب به خصوص در اتاق خواب ها کاربرد فراوانی دارد. پنجره آلومینیومی ترمال بریک کشویی دارای فریمی با جزیی پلاستیکی به عنوان گرمابند یا حرارت شکن و غیر فلزی است که از لحاظ فیزیکی بخش داخلی پنجره را از قسمت بیرونی جدا می کند.

پنجره دوجداره آلومینیومی کرج | نصب درب UPVC | دلوین

در پنجره آلومینیومی ترمال بریک کشویی از نوارهای پلی آمیدی با ۲۵% فایبر گلاس که به صورت مکانیکی به قاب داخلی و خارجی

فلزی متصل شده اند، استفاده می شود. در واقع ایده پنجره آلومینیومی ترمال بریک کشویی مشابه با عملکرد شیشه های دو جداره است

و باعث ایجاد یک سد حرارتی برای مقابله با اتلاف حرارت که با استفاده از ماده ای با هدایت حرارتی پایین در سیستم اتفاق می افتد.

در پانل های شیشه ای عایق مانند شیشه های دو جداره این امر به وسیله گاز پرکننده و میله های جداکننده اتفاق می افتد.

در حالیکه در ساختار پنجره آلومینیومی ترمال بریک این امر(ایجاد عایق حرارتی) به وسیله مواد ترمال بریک (گرمابند) انجام می پذیرد.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک برای افزایش و حفظ حرارت داخل فضا طراحی شده اند.

در ماه های گرمتر این پنجره ها به طور موثری از ورود گرما به داخل جلوگیری میکند.

شرکت دلوین

پروفیل پنجره کشویی دوجداره

پروفیل پنجره کشویی دوجداره

انواع پنجره کشویی UPVC و آلومینیومی

در و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک و یو پی وی سی تولید شده با توجه به شکل قرار گیری پروفیل آلومینیومی و upvc در کنار هم و

یراق آلات مختلفی که می توان در ایجاد بازشو ها استفاده نمود دارای تنوع در نحوه بازشو و کاربرد می باشد که هر یک می تواند بر

اساس نیاز و سلیقه افراد به کار گرفته می شود.

انواع پنجره کشویی upvc و آلومینیومی کرج

انواع مختلف در و پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC :

  • پنجره دو حالته
  • پنجره تک حالته
  • پنجره دو جداره کشویی
  • پنجره کشویی عایق
  • پنجره دو لنگه کشویی
  • در و پنجره فولکس واگنی

در حالت اول پنجره دو حالته مانند یک پنجره لولایی ساده به طور کامل باز می شود

و در حالت دوم پنجره از بالا تا زاویه ای مشخص تنها برای تهویه هوا باز می شود

تک حالته یا پنجره بازشو به بغل با قرار گرفتن لولا و یراق آلات آن در سمت راست و یا چپ پروفیل امکان باز شدن

این پنجره ها به هر دو سمت و یا حتی به سمت بیرون و یا داخل را امکان پذیر می کند.

پنجره دوجداره ترمال بریک کرج

ترمال بریک یک نوع عایق حرارتی میباشد که در برابر عبور گرما و سرما جلوگیری میکند و از عبور سر و صدا و الودگی های صوتی

و آلودگی هوا به داخل محیط جلوگیری می شود . پنجره های ترمال بریک از نسل جدید و مدرن امروزی پنجره های آلومینیوم هستند .

ترمال بریک به معنی شکست حرارت میباشد و همانطور که از معنی و اسمش پیداست باعث جلوگیری هدر رفتن انرژی موجود

در داخل خانه می شود .از وی ژگی های پنجره  آلومینیومی ترمال بریک میتوان به سبک بودن ان اشاره کرد و سبک بودن آنان دلیل

بر ضعیف بودنشان نیست بلکه در حین سبک بودن در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم و استوار هستند .همچنین علاوه بر آن

عایق بندی مناسبی هستند و ارامش و امنیت را به  خانه هایتان میاورند .



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

نحوه نصب پنجره ترمال بریک در کرج, نصب پنجره ترمال بریک نیازمند بررسی و مطالعه موارد زیر است بطور کلی نصب تمامی پنجره ها از اصول یکسانی پیروی میکنند ولی در جزییات با یکدگر تفاوت دارند مهمترین مرحله نوع و شیوه اندازه گیری جهت ساخت می باشد که در هنگام نصب، تیم نصب با مشکل مواجه نگردد.به شکل مرسوم و نه استاندارد فواصل عرضی و ارتفاعی اندازه گیری شده و کمترین مقدار به عنوان اندازه انتخاب و از آن بادخور کسر میگردد.

نحوه نصب پنجره ترمال بریک در کرج

برای نصب پنجره‌های معمولی از روش‌های استانداردی استفاده می‌شود.

استفاده از این روش برای نصب خودتان مناسب نیست و درصورت استفاده از این روش پنجره ترمال بریک به درستی در جای خود قرار نمی‌گیرد. این امر موجب می‌شود قسمت داخلی قاب پنجره دوجداره ترمال بریک همچنان با هوای بیرون در تماس باشد که به این معناست که اتلاف حرارت و انرژی همچنان رخ می‌دهد. اما درصورتی که به هر دلیلی شما قصد دارید نصب را خود انجام دهید ما در مجموعه در و پنجره دوجداره روماپن به صورت گام به گام روش نصب آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

نصب پنجره ترمال بریک چگونگی و روش

قبل از آماده شدن پنجره یک قاب آهنی یا آلومینیومی توسط کارفرما به عنوان “کادر” داخل دیوار قرار می گیرد.

به طوری که پس از نصب پنجره دیگر قابل رؤیت نخواهد بود.

باید توجه داشته باشید که درهنگام نصب، این قاب آهنی کاملا صاف و عاری از هرگونه کثیفی و نخاله های ساختمانی باشد.

در صورتی کشویی بودن درب و پنجره های ترمال بریک، شیشه های دوجداره میتواند در داخل کارخانه و یا در محل نصب توسط تیم نصاب بر روی لنگه پنجره نصب گردد.

اما در صورت بازشو بودن پنجره های ترمال بریک، شیشه ها نیز همراه با درب و پنجره به محل نصب مورد نظر برده می شوند تا پس از اتمام فرایند نصب، بر روی آن نصب گردند.

توجه داشته باشید که نصب این شیشه ها بر روی درب و پنجره باید توسط تکنیسین های باتجربه انجام شود در غیر این صورت ممکن است شیشه ها به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند و همین امر سلامت ساکنین را به خطر بیاندازد.

مراحل را به شکل زیر اجرا نمایید:

۱- قرار گیری پنجره در قاب آهنی

۲- نصب موقت توسط پیچ های نصب و زیر سری های لازم جهت تراز کردن پنجره

حتما به تراز بودن پنجره توجه ویژه ای نمایید چرا که پنجره اگر تراز نباشد در هنگام رگلاژ شما را دچار مشکل میکند.

۳- نصب کامل پیچ ها

۴-قرارگیری شیشه درون آلومینیوم

۵-رگلاژ نمودن بازشو و شیشه

۶-لاستیک کشی

 
 

مزایا و معایب پنجره های ترمال بریک ساختمان, پنجره آلومینیومی ترمال بریک در مقایسه با قاب های آهنی نیز بسیار پرفروش تر می باشد. پنجره های آهنی دچار زنگ زدگی می شوند و نیاز به رنگ آمیزی سالیانه خواهید داشت. پنجره هایی که با متریال چوب ساخته می شوند در برابر حشراتی مثل موریانه ضعیف می باشند ولی آلومینیوم نیز مقاوم بوده و هیچگاه دچار خوردگی نخواهند شد.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()